معرفی کامل برند ysx

معرفی کامل برند ysx

فهرست مطالب

معرفی کامل برند ysx را برای مشتریان نیواکس نوشته ایم تا با برند ysx بیشتر آشناییت پیدا کنید،تا بین برند های مختلف بهترین برند را از ما خریداری کنید.

معرفی برند ysx

ysx شرکتی است که در زمینه توسعه،ساخت و فروش عمده جواهرات مد فعالیت دارد. محصولات برند ysx شامل انگشترهای گوشواره ، دستبند ، النگو ، ست گردنبند و غیره…  است.

جنس بدلیجات YSX

جنس زیورآلات و بدلیجات ysxعمدتاً از مس، نقره، روکش رادیوم یا روکش طلا، سنگ ریکون صنعتی یا دیگر سنگ‌های قیمتی صنعتی هستند،که دارای کیفیت بسیار بالا نسبت به سایر برند های غیر معروف و متفرقه دارد.با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی.

برند ysx برای کجاست

برند ysx که کار خود را از سال 2004 در کشور چین آغاز کرده است توانسته سهم خوبی از بازار بدلیجات در دنیا جذب کند به طوری که انواع عمده فروشگاه های این برند در کشور های بزرگ قرار دارد.و این برند یکی از محبوب ترین برند های اکسسوری در ایران است.

مزایای برند ysx

معرفی کامل برند ysx زمانی که شما بدلیجات خود را از این برند تهیه می کنید از لحاظ کیفیت و ثبات رنگ خیال شما آسوده است و نگران رنگ رفتگی محصولات نمی شوید.

خوشبختانه بدلیجات ysx توانسته با محصولات متنوع افراد با سلیقه را به خود جذب کند.بدلیجات این برند می تواند از بهترین هدیه ها برای خانم ها باشد.

به پایان معرفی کامل برند ysx رسیدید.امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.شما می توانید از فروشگاه اینترنتی نیواکس انواع بدلیجات از این برند با بهترین قیمت خریداری کنید.

فهرست مطالب

جدیدترین مطالب

اشتراک گذاری مطلب

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما تا قبل از تحویل سفارشتان به پست میتوانید انصراف بدون جریمه داشته باشید(حداکثر24 ساعت بعد از سفارش).درصورت تحویل سفارش شما به پست بعد از بازگشت محصول هزینه پست از حساب شما کسر خواهد شد و مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

هزینه ارسال سفارشات به سراسر کشور تنها به مبلغ 50 هزارتومان می باشد.

  1. می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید
  2. می توانید از بخش ارتباط با ما بخش فرم و موضوع خدمات پس از فروش را انتخواب کنید

فروشگاه اینترنتی نیواکس به اولین خرید مشتریان خود تخفیف خاصی اراعه میدهد که تنها یک بار قابل استفاده است.

اطلاعیه ها

اطلاعیه جدیدی وجود ندارد.